• Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Verzenden & retourneren

      Wanneer ontvang ik mijn bestelling? 

      Binnen Nederland geldt doorgaans voor 23:30uur de volgende werkdag in huis. Indien er andere levertijden zijn dan staat dat vermeld bij het product. Hieronder vind je een overzicht van de levertijden per land. De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan PostNL.

      Land(en)

      Levertijd

      Nederland

      <23:30uur, volgende werkdag

      België, Duitsland & Luxemburg

      1-3 werkdagen


      Wat is een traceernummer?

      Een traceernummer is een unieke code, vrijgegeven door PostNL of DHL, waarmee je je bestelling online kunt volgen. Zo kun je zien of je bestelling al is opgehaald, waar die zich nu bevindt en wanneer PostNL verwacht je bestelling te bezorgen. 

      Ik heb een onjuist artikel ontvangen Wat nu?

      Dit is natuurlijk erg vervelend en zeker niet de bedoeling. Neem in dit geval contactop met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je Ordernummer bij de hand te houden. Je kunt het product uiteraard kosteloos terugsturen. Daarnaast zorgen we dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt.

      Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

      Dit kun je selecteren in de checkout, wij doen er dan alles aan het exact op die dag te leveren. 

      Wie bezorgt mijn bestelling?

      Wij werken samen met PostNL voor het bezorgen van je bestelling.

      PostNL
      Zodra je pakket is overhandigd aan PostNL, ontvang je een e-mail met je trackingnummer. Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid je pakket in ontvangst te nemen? Dan wordt meestal geprobeerd het pakket af te leveren bij je buren. Als dit het geval is wordt je geïnformeerd door PostNL. Lukt het niet om je pakket af te geven bij de buren, dan wordt de volgende dag nogmaals geprobeerd het pakket bij jou af te leveren. Daarna kun je je pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL Punt.

      Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace. Wat nu?

      Hier kunnen een tweetal dingen aan de hand zijn:

      1.   Het kan voorkomen dat een traceernummer niet direct na ontvangst werkt. Probeer het na een uurtje nog eens. Als deze dan nog niet werkt, neem dancontact op met onze klantenservice.
      2.   Het kan ook voorkomen dat je een verkeerde combinatie van postcode en adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. Neem dan contact op met de klantenservice.

      Ik heb geen e-mail ontvangen met traceernummer. Wat nu?

      Het kan zijn dat deze e-mail in je spambox is beland. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

      Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je Ordernummer bij de hand te houden.

      Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?

      1. We raden eerst aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met je traceercode. Deze vind je in de verzendbevestiging. Hieronder vind je de pagina's waar je het traceernummer kunt invullen:
      2. PostNL
      3. Geeft het traceernummer geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend bevestiging per e-mail hebt ontvangen.

      Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je Ordernummer bij de hand te houden.

      Land(en)

      Levertijd

      Nederland

      1-2 werkdagen

      België, Duitsland

      1-3 werkdagen

      Wat zijn jullie verzendkosten?

      In de tabellen hieronder vind je per land (of landengroep) de verzendmethodes, verzendkosten en levertijden. De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan DHL

      Nederland & Belgie

      Verzendmethode

      Bestelwaarde

      Bezorgkosten

      Levertijd

      PostNL

      Tot €35,-

      €4,95

      1-2 werkdagen

      PostNL

      Vanaf €35,-

      Gratis

      1-2 werkdagen

       

      Kan ik een bestelling laten bezorgen op mijn werkadres?

      Ja, dat kan mits je niet betaalt met Creditcard of Billink. Hier dienen het factuuradres en afleveradres namelijk gelijk te zijn.

      Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

      Je kunt op de pakbon kijken of de aantallen kloppen met de inhoud van je bestelling.

      Als dit overeenkomt, dan staat op de pakbon nalevering achter het niet geleverde artikel. Deze wordt dan later geleverd.
      Als dit niet overeenkomt, dan staat op de pakbon minimaal een 1 achter het niet geleverde artikel. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

      Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om de pakbon en je Ordernummer bij de hand te houden.

       

      Wat te doen bij een foutieve verwerking van de levering?

      Indien je een verkeerde levering heeft ontvangen of er iets is misgegaan met jouw bestelling, kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]. Onze enthousiaste medewerkers staan klaar om je te helpen en samen te kijken naar de beste oplossing. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en wij streven ernaar om eventuele problemen snel en efficiënt op te lossen.

       

      Wanneer kan ik een aankoop herroepen?

      U heeft het recht om binnen een termijn van 60 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 60 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed (of in het geval van levering in delen; het laatste goed of onderdeel van het goed) fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.

       

      Hoe kan ik retourneren?

      U dient zorg te dragen dat de producten die u wenst te herroepen in goede staat bij ons magazijn aankomen. Belangrijke aandachtspunten:

      • Voeg een begeleidend schrijven toe met uw ordernummer en toelichting (creditering aankoopbedrag of omruiling van producten)
      • De producten zijn ongeopend en ongebruikt
      • Het pakket dient goed verpakt te zijn, om o.a. lekken of kapotte pakketten te voorkomen

       

      Het retouradres:

      Haarspullen.nl
      t.a.v. Retouren
      Voltastraat 30-32
      8013PM Zwolle

       

      Voor het beoordelen van verbruiksartikelen (zoals shampoo, conditioners, waxen etc) is het niet nodig om ze (de verzegeling) te openen. Doet u dit toch, dan zijn deze producten niet meer te verkopen en is de waardevermindering 100%.

       

      Gevolgen van de herroeping

      Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten binnen7 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u de order weigert of niet af haalt van een afhaalpunt en u de volledig order wil annuleren, dan brengen wij €2,50 retourkosten in rekening. De retourkosten verrekenen we in de terugbetaling van het orderbedrag. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

      NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011
      U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 60 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 60 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

      Vragen of andere onduidelijkheden?

      Bij Haarspullen.nl doen wij er alles aan om uw bestelproces zo eenvoudig en aangenaam mogelijk te maken. Mocht u toch vragen of opmerkingen hierover hebben neem dan contactop met onze klantenservice of neem een kijkje tussen de veelgestelde vragen. Wij helpen je graag verder!